Новости акафист иоанну

Акафист иоанну крестителю Иоанн Креститель является самым известным и любимым божьим угодником, которого так же почитают, как и Пречистую Деву Марию. Святителя Иоанна Тобольского и святителя Иоанна Шанхайского связывают родственные узы – оба они происходят из дворянского рода Максимовичей.

АКАФИСТ СВЯТОМУ ПРАВЕДНОМУ ИОАННУ КРОНШТАДТСКОМУ

Мы же, чада Церкви Православныя, с любовию да зовем ти: Тропарь святому Иоанну. Слушайте все песни с альбома Акафист святителю Иоанну Шанхайскому и Сан-Францисскому чудотворцу без ограничений! Акафист пророку Иоанну паломничество, 2015 г. 23 а. Новая редакция текста акафиста праведному Иоанну Русскому одобрена Священным Синодом 15 июля 2016 года (журнал № 71). Акафисты. Новости. Радуйся, великий Иоанне, Пророче, Предтече и Крестителю Господень. Акафист святому Иоанну воину, Акафист - Святому мученику Иоанну Воину и другие музыкальные треки в хорошем качестве (128-320kbps).

Акафист праведному Иоанну Кронштадтскому

Акафист святителю Иоанну Златоусту - Сайт valuiki-hram! Чтобы правильно произносить текст акафиста Иоанну Крестителю, стоит послушать, как это делает чтец на этом видео.
Please wait while your request is being verified... Возсиял еси свет истины, Иоанне богопросвещение: всем являяй Славы Отчия сияние, явльшееся плотски нас ради.
Акафист Святому Иоанну Русскому, праведному Главная Иоанновская семья Иоанн Кронштадтский Акафисты Акафист св. прав.

Акафист Иоанну Оленевскому

Радуйся, Иоанне апостоле, наперсниче Христов и 8 Странно бе видети жрецем Аполлоновым, яко храм бога их и вся бывшия в нем идолы ты единым словом на. Пятый канал Новости. Акафист Св. Иоанну Русскому в храме Св. Иоанна Русского в Ульянке, Санкт-Петербург. Акафист святому славному Пророку, Предтече и Крестителю Господню Иоанну. Акафист иоанну крестителю Иоанн Креститель является самым известным и любимым божьим угодником, которого так же почитают, как и Пречистую Деву Марию.

АКАФИСТ СВЯТОМУ ПРАВЕДНОМУ ИОАННУ КРОНШТАДТСКОМУ

Акафист Св. Иоанну Русскому в храме Св. Иоанна Русского в Ульянке, Санкт-Петербург. Акафист иоанну крестителю Иоанн Креститель является самым известным и любимым божьим угодником, которого так же почитают, как и Пречистую Деву Марию. Радуйся, великий Иоанне, Пророче, Предтече и Крестителю Господень. (После акафиста читается молитва). Акафист святому Предтече Господню Иоанну Как проповеднику покаяния, ему молятся о даровании чувства покаяния. Святой пророк Иоанн Предтеча, текст акафиста которому посвящен жизни и подвигам этого Божиего угодника, не зря с давних пор является одним из самых. Радуйся, великий Иоанне, Пророче, Предтече и Крестителю Господень.

Акафист святому Иоанну Предтече

Молитва первая О великий угодниче Христов, святый праведный отче Иоанне Кронштадтский, пастырю дивный, скорый помощниче и милостивый предстателю! Вознося славословие Триединому Богу, ты молитвенно взывал еси: Имя Тебе — Любовь: не отвергни мене заблуждающагося. Имя Тебе — Сила: укрепи мене изнемогающаго и падающаго. Имя Тебе — Свет: просвети душу мою, омраченную житейскими страстьми. Имя Тебе — Мир: умири мятущуюся душу мою. Имя Тебе — Милость: не престай миловати мя. Ныне благодарная твоему предстательству всероссийская паства молится тебе: Христоименитый и праведный угодниче Божий! Любовию твоею озари нас, грешных и немощных, сподоби нас принести достойныя плоды покаяния и неосужденно причащатися Святых Христовых Таин.

Силою твоею веру в нас укрепи, в молитве поддержи, недуги и болезни исцели, от напастей, врагов видимых и невидимых избави. Светом лика твоего служителей и предстоятелей алтаря Христова на святыя подвиги пастырскаго делания подвигни, младенцем воспитание даруй, юность настави, старость поддержи, святыни храмов и святыя обители озари! Умири, чудотворче и провидче преизряднейший, народы страны нашея, благодатию и даром Святаго Духа избави от междоусобныя брани, расточенныя собери, прельщенныя обрати и совокупи Святей Соборней и Апостольстей Церкви. Милостию твоею супружества в мире и единомыслии соблюди, монашествующим в делех благих преспеяние и благословение даруй, малодушныя утеши, страждущих от духов нечистых свободи, в нуждах и обстояниих сущих помилуй и всех нас на путь спасения настави. Во Христе живый, отче наш Иоанне, приведи нас к Невечернему Свету жизни вечныя, да сподобимся с тобою вечнаго блаженства, хваляще и превозносяще Бога во веки веков. Молитва вторая О великий чудотворче и предивный угодниче Божий, богоносне отче Иоанне! Призри на нас и внемли благосердно молению нашему, яко великих дарований сподоби тя Господь, да ходатаем и присным молитвенником за нас будеши.

Се бо страстьми греховными обуреваеми и злобою снедаеми, заповеди Божия пренебрегохом, покаяния сердечнаго и слез воздыхания не принесохом, сего ради многим скорбем и печалем достойни явихомся. Ты же, отче праведне, велие дерзновение ко Господу и сострадание к ближним своим имея, умоли Всещедраго Владыку мира, да пробавит милость Свою на нас и потерпит неправдам нашим, не погубит нас грех ради наших, но время на покаяние милостивно нам дарует. О святче Божий, помози нам веру православную непорочно соблюсти и заповеди Божий благочестно сохранити, да не обладает нами всякое беззаконие, ниже посрамится Правда Божия в неправдах наших, но да сподобимся достигнути кончины христианския, безболезненныя, непостыдныя, мирныя и Тайн Божиих причастныя. Еще молим тя, отче праведне, о еже Церкви нашей Святей до скончания века утвержденней быти, отечеству же нашему мир и процветание в Правде Божией испроси и от всех зол сохрани, да тако народи наши, Богом храними, в единомыслии веры и во всяком благочестии и чистоте, в лепоте духовнаго братства, трезвении и согласии свидетельствуют: яко с нами Бог! В Немже живем, и движемся, и есмы, и пребудем во веки.

Сего бо, Грядущаго к тебе, показал еси людем, глаголя: се, Агнец Божий, вземляй грехи мира; Егоже мы верою познавше, поем Ему: Аллилуиа. Икос 6 Возсиял еси свет истины, Иоанне богопросвещение, всем являяй Славы Отчия сияние, явльшееся плотски нас ради. Сего ради похвальная тебе вопием: Радуйся, пришествия Мессии возвестителю; Радуйся, ветхия и новыя благодати ходатаю; радуйся, пророков пределе и начало апостолов. Радуйся, гласе Слова благознаменитый; Радуйся, многих сынов Израилевых ко Господу обративый; радуйся, люди совершенны Господеви уготовавый. Радуйся, фарисеев и саддукеев дерзновенно обличивый; радуйся, плоды достойны покаяния творити научивый.

Радуйся, просвещения духовнаго указателю; радуйся, ищущим предстательства твоего неусыпный заступниче. Икос 7 Новую подал благодать креститися изволивый от тебе Господь, сподоби тя Духа пришествие видети и глас Отческий с Небесе, свидетельствующий Его Сыновство, слышати. Отнюдуже в Триех Лицех Единому Богу покланятися нас научил еси, Егоже бренными прославляюще устнами, в похвалу сия; тебе приносим: Радуйся, Троическаго Богоявления первый проповедниче; радуйся, в Триех Лицех Единаго Бога истинный поклонниче. Радуйся, Духа Святаго в виде голубине яснозрителю; радуйся, снисхождения Его от Отца на Сына свидетелю. Радуйся, Сына Божия избранный Крестителю; радуйся, воли Его святыя исполнителю. Радуйся, славнаго служения спасению рода человеческого ревностный рачителю; радуйся, великаго Таинства Крещения первый совершителю. Радуйся, Божественныя радосте вестниче; радуйся, Новаго Завета первый учителю. Кондак 8 Странное и неизреченное смирение воплотившагося Бога Слова видев, богоблаженне Крестителю, Божественную Свою главу приклонивша и рабское крещение приемша, ты и сам весь исполнился еси великаго смирения. Испроси убо боголюбезную добродетель сию и нам, одержимым гордостию, яко да от сердца смиренна вопием ему: Аллилуиа. Икос 8 Весь благодатных дарований исполненный, течение временныя жизни скончавая, Иоанне богознамените, всех поучал еси исполнением Закона и покаянием благоугождати Господеви.

Сего ради благодарственное хваление тебе, великому учителю истины, воспеваем: Радуйся, Закона и оправданий Господних насадителю; радуйся, Иродова беззакония обличителю. Радуйся, о исправлении того рачителю; радуйся, правды ради темничное заключение и узы претерпевый. Радуйся, за истину во главу усеченный; радуйся, яко тело твое от учеников твоих честне погребеся. Радуйся, яко Божиим смотрением глава твоя нетленна соблюдеся; радуйся, яко та на утешение, освящение и цельбы христианом дадеся. Радуйся, яко и деснице твоей, крестившей Господа, вернии благочестне покланяются; радуйся, яко от тебе многая чудеса теми доныне совершаются. Радуйся, яко тобою вернии от страстей безчестия избавляются; радуйся, яко тобою грешнии к покаянию воздвизаются.

Кондак 2 Видя Захария явльшагося ему Ангела, смутися, и страх нападе нань, и не верова словесем благовестия его о рождестве твоем: егда же за неверие немотою связан быстъ, удивляшеся преславному чудеси, всем сердцем вопия Богу: Аллилуиа. Икос 2 Разум неуразумеваемый разумети ищуще людие, ждуще Захарию, чудяхуся, умедлившу ему в церкви; изшедшу же ему и не могущу глаголати к ним, но токмо помавающу, разумеша вси, яко видение виде в церкви. Мы же, прославляюще дивнаго Творца чудес, Бога, вопием тебе таковая: Радуйся, благий виновниче безгласия отча; радуйся, слез матере твоея пременение на радость. Радуйся, тоя поношения в людех отъятие; радуйся, великое рождшим тя утешение. Радуйся, яко в шестый месяц о зачатии твоем Пресвятая Дева Мария в Назарете от Ангела известися; радуйся, яко о рождестве твоем мнози возве-селишася. Радуйся, яко имя благодатное от Ангела нареченное, получивый; радуйся, яко именем твоим немотствование отца твоего Захарии разрешися. Радуйся, яко Имя Божие о тебе отцем твоем благословися; радуйся, яко о чуднем рождестве твоем страх и удивление в окрест живущих явися. Радуйся, яко по всей стране Иудейстей о дивнем рождестве твоем возвестися; радуйся, яко тобою спасение многим в мире сем явися. Кондак 3 Сила Вышняго разреши неплодство заматоревшия во днех своих праведныя Елисаветы: зачат бо тя, славный Предтече Господень, и таяшеся месяц пять, глаголющи: яко тако мне сотвори Господь во дни, в няже призре отъяти поношение мое в человецех. Егда же прия Имущую во чреве Христа, исполнися Духа Свята и возопи гласом ве-лиим: "Откуду мне сие, яко прииде Мати Господа моего ко мне! Икос 3 Имеяй предъити пред Господем духом и силою Илииною, еще из чрева матере твоея исполнился еси Духа Святаго, отонудуже и Пророк дивный показался еси, егда во утробе матере твоея сый, взыгрался еси радощами пришествию Матере Господни. Бога бо познал еси носима в ложеснах Благодатный и Того матерниим гласом проповедал еси: по-добаше бо Божественных вещей преславным быти началом. Сему убо благоговейно удивляющеся, с радостию тебе вопием: Радуйся, еще во утробе матерней предпославшаго тя Господа чудным веселием предъявивый; радуйся, яко тебе ради и матери твоей Елисавете воплощение Христово открыся. Радуйся, яко и та исполнися Духа Свята; радуйся, яко и она предивная пророчица явися. Радуйся, яко и безсеменный плод Тоя Благословенным пронаречеся; радуйся, Премудросте Божественныя предъявление. Радуйся, святаго супружества благословение; радуйся, неплодных ложесн дивное прозябение. Радуйся, рождением твоим удививый люди; радуйся, светлый Слова гласе. Кондак 4 Бурею сомнения смущенный, иерей Захария не можаше, по словеси ангельскому, проглаголати. Егда же по рождестве твоем Предтече Господень, написа благодатное имя твое, абие отверзошася уста и язык его, и глаголаше, благословя Бога, и пророчества, глаголя: Благословен Господь Бог Израилев, яко посети и сотвори избавление людем Своим, и ты, отроча, Пророк Вышняго наречешися, поя Тому: Аллилуиа. Икос 4 Слышаша окрест живущии людие о преславном и чудном рождестве твоем, со удивлением глаголаху в себе: "Что убо отроча сие будет? Радуйся, во младенчестве твоем от отца твоего Пророком Вышняго нареченный; радуйся, во отрочестве твоем Духом Святым просвещенный и укрепленный. Радуйся, Бога воплотившегося сродник по плоти бывый; радуйся, от Бога высокое звание Предтечи и Крестителя приемый. Радуйся, заре, свет новый миру возвестившая; радуйся, звездо, путь, ведущий ко Христу, осветившая. Радуйся, деннице Солнца незаходимаго; радуйся, светильниче Света неугасаемаго. Радуйся, путь грядущему Христу уготовляяй; радуйся, ангела и человека в себе являяй. Кондак 5 Богопротивное веление беззаконнаго детоубийцы Ирода изгна тя из дому отча в непроходную пустыню, носима материю, Предтече Господень, идеже и пребывал еси до дне явления твоего ко Израилю, ядый акриды и мед дивий и Богу вопия: Аллилуиа. Икос 5 Видяще дивное Божие о тебе промышление, Иоанне богохвальне, яко от младенческих пелен постническаго жития любитель показался еси, отонюдуже волею Вышняго послан был еси проповедати людем грядущее во Христе спасение. Сего ради со удивлением и любовию тебе взываем: Радуйся, яко, еще младенец сый, царя Ирода устрашил еси; радуйся, от напраснаго убиения тем десницею Вышняго сохраненный.

Кроме того, «Приход. Думаю, что и в дальнейшем мы будем развивать сотрудничество. У вас хороший подход: все разумно, эргономично и вместе с тем просто, ясно, так что этим удобно пользоваться. Это хорошая основа для плодотворной работы.

Акафист святителю Иоанну, архиепископу Шанхайскому и Сан-Францисскому, чудотворцу — Video

В героической борьбе Русского народа против польских интервентов Филарет Романов никак себя не проявил, потому что так и остался у поляков. К этому нужно добавить, что самозванец Лжедмитрий I фактически сделал его митрополитом, а несколько позже, уже другой самозванец Лжедмитрий II «Тушинский вор» , провозгласил Филарета Романова патриархом, хотя был еще жив настоящий патриарх Святой Гермоген, которого поляки держали в плену за то, что он призывал Русский народ изгнать поляков из Русской Земли. После победы Русского народа над польско-католическими агрессорами предатели-бояре боялись ответственности в том случае, если будет избран сильный царь, каким был Иван Грозный. Поэтому они организовали «избрание» царём Михаила Романова, который, по их боярскому выражению, «…головой и ножками слаб, а потому нашей боярской воле послушен будет». Да к тому же… Филарет Романов, был такой же боярин-предатель, как и они… Как же в действительности всё обстояло в это драматическое и героическое время? К середине XVI века положение России было не просто тяжёлым, оно было катастрофическим: со всех сторон Русь окружали враждебные и агрессивные соседи. Эти страны составляли католическую военно-политическую коалицию и, кроме захвата территории и ограбления, ставили своей целью уничтожение Православия и насаждение католицизма. К военным действиям против России их подталкивал и «благословлял» Ватикан.

С юга и востока находились татары: Крымское ханство, Астраханское ханство, Казанское ханство. Татары, за спиной которых стояла Турция, помимо грабежа, захвата рабов и территорий, также имели своей целью уничтожение Православной Веры и насаждения ислама. Часто набеги татар происходили даже по два раза в год, во время сева и уборки урожая, и это, как правило, помимо всего прочего, вызывало голод. Ежегодно татары угоняли захваченных в плен тысячи русских людей, это продолжалось из года в год и было катастрофично для народа, поскольку всё население страны в то время не превышало 10 миллионов человек. По свидетельству современника, сидевший на Перекопе еврей — скупщик рабов, наблюдал нескончаемые вереницы пленных, изумленно восклицал: «Остались ли еще люди в той стране?! Постоянные войны и ежегодные татарские набеги, результатом которых был голод, вызывали эпидемии чумы и оспы, которые, как свидетельствуют летописи, через каждые несколько лет опустошали целые области, нередко унося жизни десятков и даже сотен тысяч людей. Все историки признают, что упадок Великого Новгорода был вызван именно страшной эпидемией чумы, а вовсе не конфискациями имущества, порками и немногочисленными казнями сторонников присоединения к Литве.

Таково было положение Русского государства к 1547 году, ко времени венчания на царство 16-летнего Ивана IV Васильевича, прозванного впоследствии Грозным. Все выше перечисленное усугублялось внутри национальным духовным кризисом. Этот кризис заключался в самоизоляции значительной части боярства и духовенства. Среди боярства была распространена ересь жидовствующих. Суть ереси заключалась в том, что человек, внешне оставаясь православным, принимал и тайно исповедывал иудаизм. Ересь жидовствующих обязывала относиться честно только к тем, кто ее исповедывал, всех остальных можно было обманывать, считать низшими, и вообще не считать за людей. Боярам это было очень удобно по той причине, что они хотели безраздельно и неограниченно повелевать своими подданными и не хотели подчиняться воле Великого Князя, а потом Царя.

Принятие ереси жидовстующих избавляло их от духовных и морально-нравственных обязательств по отношению к Царю, к своим подданным, государству и православной церкви. Неудивительно, с какой лёгкостью во времена Ивана Грозного предатели-бояре по многу раз каждый нарушали присягу государю и крестоцелование, а боярско-купеческая верхушка русского города Новгорода спокойно вела переговоры с враждебным государством Литвой о переходе Новгорода под власть Литвы. Вот в такое время 16-летний царь Иван IV возглавил государство и сумел не только сохранить его, но возвеличить и расширить его так, как никто не смог ни до него, ни после. Прежде всего, о «жестокости» Ивана Грозного и его опричников. Много поколений интеллигенции обличало царя на основе писем князя Андрея Курбского. Правда, все интеллигенты умалчивают о том, что свои «обличительные письма» Андрей Курбский писал царю Ивану Васильевичу из враждебной Литвы, куда сбежал, прихватив с собой денежную казну вверенного ему для управления и защиты русского города. Сбежал, бросив жену и малолетнего сына.

Сбежал потому, как свидетельствуют летописи, что боялся наказания, после того, как раскрыл литовцам маршрут движения русских военных отрядов. Воспользовавшись этим, литовцы атаковали русские войска на марше, что привело к большим потерям среди русских. На основании утверждений Андрея Курбского и других подобных ему подонков-предателей и строится миф о жестокости Ивана Грозного и его опричников. Сколько же в действительности было казнено? Ни один историк не называет более пяти тысяч человек. Летописи говорят о трёх тысячах казнённых: воров, душегубов убийц и клятвопреступников. Среди трёх тысяч, как сейчас говорят, политических было всего несколько десятков человек — это в основном предатели-бояре, которых до этого царь неоднократно прощал под крестоцеловальную клятву.

Три тысячи казненных за 37 лет царствования Ивана Грозного — это много или мало? Достаточно сказать, например, что в «передовой» Англии за годы царствования Генриха VIII с 1509 по 1547 год, то есть за 38 лет, было казнено 72 тысячи «больших и малых воров». В «просвещённой» Франции только в одну ночь католического святого Варфоломея «Варфоломееву ночь» 24 августа 1572 года христиане-католики убили 30 тысяч христиан-гугенотов. В те же самые годы испанские войска в «особо удачные» дни умудрялись убивать по несколько тысяч жителей Нидерландов, а чуть позже, в самой Испании за небольшой промежуток времени 300 тысяч арабов-морисков принявших христианство были убиты или изгнаны из страны. Вспомните, что в 1571 году, в результате предательства бояр, крымский хан сжёг Москву, где за один день погибло 100 тысяч человек. Вспомните, что большевики в период между Гражданской и Второй Мировой войнами уничтожили 60 миллионов человек, а при нынешних демократах только за прошедший год население России сократилось на 2 миллиона человек. Из этого следует, что Ивана Васильевича Грозного без всякого преувеличения можно назвать самым милосердным и мягкосердечным из всех монархов XVI века.

Перед Иваном Грозным, прежде всего, стояла задача устранить внешнюю военную угрозу. Наиболее тяжелым было положение на юге и востоке страны. В 1572 году, через год после того, как татары сожгли Москву, крымский хан собрал огромное войско, состоявшее из 120 тысяч конников и турецкой артиллерии. Татары ставили своей целью полное уничтожение русского государства и истребление большей части населения. Хан хвастливо писал царю, что ему больше не нужны все богатства мира, что он хочет венец Ивана Грозного и его голову. Это был один из самых критических моментов нашей истории. Защищать страну, казалось, было некому.

Татары стремительно дошли до Серпухова, но здесь, в 100 километрах от столицы, их встретило опричное и земское войско, неизвестно каким образом собранное царём в опустевшей от голода и эпидемий стране. Несмотря на то, что татарское войско численностью было намного больше, чем русское, в битве при Молодях татары потерпели сокрушительное поражение. Россия была спасена, а угроза независимости страны с юга была окончательно и полностью ликвидирована. По своим масштабам и значению битва при Молодях превосходит даже всем известную битву на Куликовом поле можно добавить: и Бородино, и Прохоровку, и Ледовое побоище — настолько оно было важным для нашей дальнейшей истории! Между тем, об этом выдающемся событии не пишут в школьных учебниках и не снимают фильмы. Это не удивительно, потому что, в противном случае, необходимо пересматривать историю и признать героизм Ивана Грозного и главных героев этой битвы: опричного воеводу Дмитрия Ивановича Хворостинина и всех опричников. За несколько лет до этого 100-тысячное войско татар двигалось на Москву.

Вторжение было неожиданным и быстрым. Иван Грозный выехал в Суздаль, чтобы собрать там войско, видимо, полагая, что Москву он защитить не успеет. Чтобы выиграть хоть немного времени для сбора войска, царь послал две тысячи опричников, чтобы задержать татар у бродов через Оку. Опричники успели занять город Ростиславль, который защищал броды, до подхода татарского войска. По дороге от Москвы к Ростиславлю опричники собрали еще пять тысяч ополченцев, всего русский отряд насчитывал 7 тысяч человек. В течение нескольких недель опричники и ополченцы отбивали непрерывные атаки 100-тысячного войска. Героически сражаясь, они не только дали время собрать основное войско в Суздале, но и совершили, казалось бы, невероятное: после нескольких недель обороны ночью они вышли из города и неожиданно напали на огромный татарский лагерь.

Они сражались так яростно, что татары подумали, будто на них напало вновь подошедшее огромное русское войско. В страхе побросав всю артиллерию и обозы, крымцы бежали. Всего семь тысяч русских воинов, измученных многодневной осадой и непрерывными сражениями, обратили в бегство огромную орду. Вот как в действительности сражались опричники, а про бояр в этом сражении никто ничего не слышал. Молодой царь понимал, что у России не хватит сил отражать ежегодные набеги сразу трёх татарских ханств, поэтому жизненно необходимым для нашего народа было ликвидировать сами очаги агрессии. Иван Грозный тщательно подготовил военный поход 1552 года на Казанское ханство. В результате этого похода Казань была взята, а ханство ликвидировано.

Как свидетельствуют летописи, только в городе Казани были освобождены десятки тысяч русских людей, которых содержали на положении рабов. Сейчас некоторые татарские националисты сжигают чучело Ивана Грозного в день взятия Казани, а зря. Ведь именно царь Иван Васильевич не допустил поголовного избиения татарского населения города, чего, наверное, желало большинство русских воинов, у каждого из которых были убиты или угнаны в рабство близкие родственники.

Егда же прия Имущую во чреве Христа, исполнися Духа Свята и возопи гласом ве-лиим: "Откуду мне сие, яко прииде Мати Господа моего ко мне! Икос 3 Имеяй предъити пред Господем духом и силою Илииною, еще из чрева матере твоея исполнился еси Духа Святаго, отонудуже и Пророк дивный показался еси, егда во утробе матере твоея сый, взыгрался еси радощами пришествию Матере Господни. Бога бо познал еси носима в ложеснах Благодатный и Того матерниим гласом проповедал еси: по-добаше бо Божественных вещей преславным быти началом. Сему убо благоговейно удивляющеся, с радостию тебе вопием: Радуйся, еще во утробе матерней предпославшаго тя Господа чудным веселием предъявивый; радуйся, яко тебе ради и матери твоей Елисавете воплощение Христово открыся. Радуйся, яко и та исполнися Духа Свята; радуйся, яко и она предивная пророчица явися. Радуйся, яко и безсеменный плод Тоя Благословенным пронаречеся; радуйся, Премудросте Божественныя предъявление.

Радуйся, святаго супружества благословение; радуйся, неплодных ложесн дивное прозябение. Радуйся, рождением твоим удививый люди; радуйся, светлый Слова гласе. Кондак 4 Бурею сомнения смущенный, иерей Захария не можаше, по словеси ангельскому, проглаголати. Егда же по рождестве твоем Предтече Господень, написа благодатное имя твое, абие отверзошася уста и язык его, и глаголаше, благословя Бога, и пророчества, глаголя: Благословен Господь Бог Израилев, яко посети и сотвори избавление людем Своим, и ты, отроча, Пророк Вышняго наречешися, поя Тому: Аллилуиа. Икос 4 Слышаша окрест живущии людие о преславном и чудном рождестве твоем, со удивлением глаголаху в себе: "Что убо отроча сие будет? Радуйся, во младенчестве твоем от отца твоего Пророком Вышняго нареченный; радуйся, во отрочестве твоем Духом Святым просвещенный и укрепленный. Радуйся, Бога воплотившегося сродник по плоти бывый; радуйся, от Бога высокое звание Предтечи и Крестителя приемый. Радуйся, заре, свет новый миру возвестившая; радуйся, звездо, путь, ведущий ко Христу, осветившая. Радуйся, деннице Солнца незаходимаго; радуйся, светильниче Света неугасаемаго.

Радуйся, путь грядущему Христу уготовляяй; радуйся, ангела и человека в себе являяй. Кондак 5 Богопротивное веление беззаконнаго детоубийцы Ирода изгна тя из дому отча в непроходную пустыню, носима материю, Предтече Господень, идеже и пребывал еси до дне явления твоего ко Израилю, ядый акриды и мед дивий и Богу вопия: Аллилуиа. Икос 5 Видяще дивное Божие о тебе промышление, Иоанне богохвальне, яко от младенческих пелен постническаго жития любитель показался еси, отонюдуже волею Вышняго послан был еси проповедати людем грядущее во Христе спасение. Сего ради со удивлением и любовию тебе взываем: Радуйся, яко, еще младенец сый, царя Ирода устрашил еси; радуйся, от напраснаго убиения тем десницею Вышняго сохраненный. Радуйся, пустыни шипок благовонный; радуйся, высотою подвигов твоих всех удививый. Радуйся, праваго пути верный указателю; радуйся, чистоты и целомудрия предивный хранителю. Радуйся, евангельскаго самоотвержения образе совершенный; радуйся, монашествующих покрове и утверждение. Радуйся, богословст-вующих умов просвещение; радуйся, грешным милосердия Божия двери отверзаяй. Радуйся, кающимся грешником от Господа прощение подаваяй; радуйся, плоды достойны покаяния творити помогаяй.

Кондак 6 Проповедник славный ты, божественный Предтече, показался еси в пустыни Иорданстей во дни явления Христа Бога миру. Сего бо, Грядущаго к тебе, показал еси людем, глаголя: се, Агнец Божий, вземляй грехи мира; Егоже мы верою познавше, поем Ему: Аллилуиа. Икос 6 Возсиял еси свет истины, Иоанне богопросвещение:, всем являяй Славы Отчия сияние, явльшееся плотски нас ради. Вопиял бо еси в пустыни людем: "Покайтеся, приближи бо ся Царствие Небесное: сотворите плоды достойны покаяния.

Радуйся, праведных удобрение; радуйся, девственников и постников основание.

Радуйся, всех христиан великое утешение; радуйся, яко от всех христианских родов имя твое прославляется. Кондак 10 Спасти мир пришедшаго во плоти Христа Бога благовестил еси и сущим во аде: якоже бо денница, предходящая солнцу, осветил еси во тьме и сени смертней седящих. Отонудуже вскоре Господем изведен был еси со всеми от века праведными, поя Ему, яко Избавителю и Победителю смерти: Аллилуиа. Икос 10 Стена и прибежище спасительное всем, молитвенно к тебе притекающим, божественный Иоанне: сего ради песньми похвальными ублажаем тя сице: Радуйся, мощный заступниче наш и верный от бед хранителю; радуйся, злостраждущих от духов злобы скорый помощниче и избавителю. Радуйся, неплодствующим благословение от Бога низпосылаяй; радуйся, притекающих к тебе с верою от треволнения страстей избавляяй.

Радуйся, во вражде сущих скоро умиротворяяй; радуйся, во всякой нужде и печали усердно притекающим к тебе скорую помощь подаваяй. Радуйся, благотекущих от самообольщения и прелести изымаяй; радуйся, вручающим себе твоему ходатайству в час смертный помогаяй. Радуйся, любящих тя от воздушных мытарств предстательством твоим свобождаяй; радуйся, почитающих славную память твою вечныя жизни молитвами твоими сподобляяй. Радуйся, нищих и вдовиц и сирот заступление; радуйся, по Бозе и Богородице христианом прибежище и упование. Кондак 11 Пение всякое не довлеет по достоянию доблестей твоих восхвалити тя, Крестителю Господень; но мы, любовию понуждени, дерзаем воспевати величия твоя, еже милостивно приими от нас, первостоятелю у Престола Пресвятыя Троицы, и моли свободитися нам от всякия скверны греховныя, да чистым сердцем и устнами поем Богу: Аллилуиа.

Икос 11 Светильника Света неприступнаго и всесветлых благодатных дарований всего исполнена тя, Иоанне богопросвещенне, ведуще, радостно приносим ти таковая: Радуйся, самовидче озарившаго тя свыше Божественнаго Света; радуйся, светом добродетелей твоих прославивый Бога. Радуйся, Пресвятыя Троицы велелепую славу явивый; радуйся, правый и дивный путь к Небеси показавый. Радуйся, и сущим во аде Бога, явльшагося во плоти, благовестителю; радуйся, душ праведных, от века в преисподней держимых, возвеселителю. Радуйся, Владыки Христа Бога друже искренний; радуйся, явивый миру Свет истинный. Радуйся, светозарное света евангельскаго сияние; радуйся, рода христианскаго прославление.

Радуйся, Совета Божия исполнение; радуйся, яко от восток солнца даже до запад хвально имя твое. Кондак 12 Благодати тезоименитый, Крестителю Господень, и тою обогатився, победоносец преславный показался еси: победил бо еси враги и всякую злобу, и великое служение твое мученическим подвигом запечатлел еси. Ныне же, предстоя Престолу Царя царствующих, моли Его даровати верным победы на враги и во всем благопоспешение, в добродетелех же благодатное укрепление, поющым Ему: Аллилуиа. Икос 12 Поюще Бога, дивно в тебе прославльшагося, хвалим тя, богоблаженне Крестителю, яко искренняго друга Христова, прославляем великия подвиги твоя, ублажаем мученическую кончину твою и сицевая радостно вопием ти: Радуйся, вселенский Апостоле и Новаго Завета первомучениче; радуйся, явлением Христа на земли открывшагося Царствия Небеснаго первый проповедниче. Радуйся, языков Божественное призвание предвозвестивый; радуйся, безвестная и тайная премудрости Божия миру явивый.

Радуйся, божественными деянии плодоносен паче иных явивыйся; радуйся, яко светом дел твоих прославися Отец Небесный. Радуйся, яко в памяти твоей Церковь Христову веселиши неизреченно; радуйся, яко ныне вечнаго наслаждаешися веселия изобильно. Радуйся, божественными лучами Трисолнечнаго Света осияваемый; радуйся, яко со безплотными Трисвятую песнь Богу немолчно вопиеши. Радуйся, яко ныне, зерцалом разрешшимся, несредственне зриши Святую Троицу. Кондак 13 О великий и преславный Предтече и Крестителю Господень Иоанне, приими от нас ныне приносимое тебе моление и твоими богоприятными к Богу молитвами избави нас от всякаго зла, и вечныя изми муки, и наследниками Царствия Небеснаго соделай, да во веки поем Богу: Аллилуиа.

Этот кондак читается трижды, затем 1-й икос «Архангел Гавриил…» и 1-й кондак «Избранный от лет…». Молитва Крестителю Христов, проповедниче покаяния, кающагося не презри мене, но, совокупляяся с вои Небесными, молися ко Владыце за мене, недостойнаго, унылаго, немощнаго и печальнаго, во многия беды впадшаго, утружденнаго бурными помыслы ума моего. Аз бо есмь вертеп злых дел, отнюд не имеяй конца греховному обычаю: пригвожден бо есть ум мой земным вещем. Что сотворю, не вем, и к кому прибегну, да спасена будет душа моя, токмо к тебе, святый Иоанне, благодати тезоимените, яко тя пред Господем, по Богородице, вем больша быти рожденных всех: ты бо сподобился еси коснутися верху Царя Христа, вземлющаго грехи мира, Агнца Божия.

Тии же, познавше молитвы твоея силу чудодейственную и любве твоея милосердие теплейшее, яко Божия провидца, ублажиша тя похвалами таковыми: Радуйся, благое икономство чина своего богомудренно соблюдый; Радуйся, данный тебе залог, Тело Христово, цел и невредим до последнего твоего издыхания сохранивый; Радуйся, скрижали Богоначертанныя обою Заветов достойне возвестивый; Радуйся, Церковь Христову благочестием пастыря добра прославивый; Радуйся, истиннаго просвещения и христианскаго благочестия ревностный насадителю; Радуйся, кающихся грешников, сирых и убогих милостивый покровителю; Радуйся, мудрый путеводителю, стези правды юным указуяй; Радуйся, судие нелицеприятный, зломудрствующия любовию наказуяй; Радуйся, Иоанне, земли Российския молитвенниче предивный. Кондак 10 Спасти хотя души ближних своих, ересьми и маловерием обуреваемыя, противу кознем диавольским воздержанием и смирением вооружился еси, отче Иоанне, апостольское и святоотеческое веры исповедание твердо сохранив. Жертвенною же любовию Христу сраспинаяся, душу твою за спасение народа Божия положив, Царствия Небеснаго достигл еси, идеже со Ангелы и лики святых непрестанно Бога славословя, поминай нас, славную память твою празднующих и поющих Богу: Аллилуиа. Икос 10 Стена твердая бысть любовь твоя ко Господу, в ней же утвердися сердце твое, богоносне отче Иоанне. Сего ради всем притекающим к тебе с верою прибежище и утверждение явился еси, да всяческая Христу приобрящеши. Темже и нам, к тебе припадающим, буди стена крепка и ограждение непреодолимое, да не посмеются о нас, хотящия нам злая, во еже в мире и любве Христове пребывати и приносити сия похвалы: Радуйся, светильниче неугасимый, огнем Духа Святаго возжженный; Радуйся, крине, присно благоухаяй, росою благодати Божия напоенный; Радуйся, росо сладкоплодная, благодатными дары верных оживотворяющая; Радуйся, соле земли, от греховнаго тления нас сохраняющая; Радуйся, в море житейстем обуреваемым тихое пристанище; Радуйся, яко душевне и телесне изнемогающим о помощи Божией умоляеши; Радуйся, сердцеведче предивне, верныя от лжемудрствования ограждаяй; Радуйся, силою молитвы чистыя союз супружеския верности укрепляяй; Радуйся, Иоанне, земли Российския молитвенниче предивный.

Кондак 11 Песнь достохвальную приносим ти, всеблаженне отче Иоанне, всем житием твоим прославившему Бога. И якоже видехом тя на земли долу у Престола Господня за всех и за вся Владыку мира умолявшаго, сице и ныне на Небеси горе вознеси молитвы твоя, во еже непоколебимей быти Церкви нашей, да из рода в род в Отечестве нашем благочестно славится Имя Триединаго Бога поющими Ему: Аллилуиа. Икос 11 Светозарную свещу, во мраце жития сущим, зрим тя, Богом избранне отче Иоанне, ты бо на Небесех у Престола Божия в сонме святых и Сил Небесных о нас присно ходатайствуеши, воззри на нас, чад твоих, облегчи наша скорби и исцели наша недуги, да зовем ти: Радуйся, яко в подвизе твоем Имя Пресвятыя Троицы дивно прославися; Радуйся, яко благочестием веры твоея Церковь Христова украсися; Радуйся, яко состраданием к ближним твоим скорби, и болезни, и печали всяческия утоляются; Радуйся, яко молитвами твоими кающиися грешницы Царствию Небесному приуготовляются; Радуйся, спасительных благ земных и небесных щедрый подателю; Радуйся, от враг видимых и невидимых надежный избавителю; Радуйся, яко в земном Едеме, Церкви Христовой, подвигом добрым просиял еси; Радуйся, яко доброты райския, уготованная праведным, восприял еси; Радуйся, Иоанне, земли Российския молитвенниче предивный. Кондак 12 Благодатных даров Духа Святаго кладезь преисполненный яви в тебе Господь, отче наш Иоанне, да тобою и мы сих причастницы будем и тако познаем милость Божию к нам, яко не отступит, ниже посрамит нас Господь, егда благодарными усты и чистым сердцем, уповающе на милость благоутробия Его, воспоем Ему: Аллилуиа. Икос 12 Поюще твое достохвальное житие на земли и славу, юже стяжал еси на Небеси, молим тя, блаженне Иоанне, вознеси о нас молитвы Богу, да помиловани будем в день судный и, спасаеми твоими молитвами, тако тебе воззовем: Радуйся, богоизбранне и богопрославленне пастырю земли Российския; Радуйся, яко воспел еси имя Божие, аки орган мусикийский; Радуйся, пророком и апостолом добре поревновавый; Радуйся, бежати гнева Божия и творити плоды покаяния мудре наставивый; Радуйся, об Отечестве и народе нашем теплый молитвенниче; Радуйся, веры православныя истинный исповедниче; Радуйся, пресветлый лучу, путь к жизни вечней осияваяй; Радуйся, неисчерпаемую благость Божию нам открываяй; Радуйся, трапезо неоскудеваемая, от неяже монаси и мирстии питаются; Радуйся, учителю Правды Божия, еюже старцы и юноши украшаются; Радуйся, яко ихже даде тебе Господь, сотворил еси я Богу в радование; Радуйся, яко от небожителей приял еси о Господе целование. Радуйся, Иоанне, земли Российския молитвенниче предивный. Кондак 13 О всеблаженне отче Иоанне, всероссийский пресветлый светильниче и предивный чудотворче! Приими хвалебное сие пение и умоли Христа Бога в мире и благочестии утвердити Святую Церковь, нас же всяких бед избавити и в единомыслии веры в союзе любве Христовы соблюсти, да единеми усты и единем сердцем воспоем с тобою Богу: Аллилуиа. Сей кондак глаголати трижды, посем икос 1 и кондак 1. Молитва первая святому праведному отцу Иоанну Кронштадтскому, чудотворцу О великий угодниче Христов, святый праведный отче Иоанне Кронштадтский, пастырю дивный, скорый помощниче и милостивый предстателю!

Вознося славословие Триединому Богу, ты молитвенно взывал: Имя Тебе - Любовь: не отвергни меня, заблуждающагося. Имя Тебе - Сила: укрепи меня, изнемогающаго и падающаго. Имя Тебе - Свет: просвети душу мою, омраченную житейскими страстями. Имя Тебе - Мир: умири мятущуюся душу мою. Имя Тебе - Милость: не переставай миловать меня.

Молитвы и акафист рождеству Иоанна Крестителя

Во время празднования своего рождения, дочь его сожительницы так исполнила свой танец, что Ирод оказался доволен и дал обещание что выполнил любую просьбу. Дочь пожелала голову Ивана. Царь не хотел лишать головы Ивана, однако, и не желал выглядеть обманщиком. Слуги казнили Ивана, и его голову преподнесли девице. Сожительница Ирода долго издевалась над головой и затем вышвырнула ее в отхожее место. Тело ж Иоанна похоронили в Севастии его послушники. Царь в скором времени получил наказание за свершенный поступок, его выслали и посадили в темницу по приказу Калигулы. Потом ее перевезли в Халкедон, а затем в Царьград, после — в Питер. И с помощью божественного провиденья нашли и голову Ивана Крестителя. Причины чтения Акафиста Святителю В большинстве случаев акафист Иоанну Крестителю читают для: понимания своих недостойный дел и их возникновения; просвещение заплутавших; обращение к Господу неверующих, некрещеных и общинников; для поддержке людям, отбывающим наказания; для получения прощения грехов; Читайте также: Праздник иконы Казанской Божьей матери: народные традиции и обычаи Горячие мольбы к божественному образу Предтече помогут усилить веру и подарят помощь в сложное время и оберегут от тюрьмы.

Иван Пророк Креститель считается святым предвестником и Спасителем, рождение которого явило собой новую ступень в развитии христианства, а бытие Иоанна стало образцом для всех верующих, потому как в нем милость Господняя постоянно одерживала верх над нечистым, чтобы рассказать миру о могуществе вероисповедании, и благодаря чему преодолевается все трудности в достижении поставленной цели, ведущей к добру и терпению. Икона Иоанна Икон Крестителя существует в христианском мире очень много, однако оригинал святого изображения Иоанна Предтече обладает следующими неповторимыми штрихами: человек еврейской внешности, немолодой, довольно худощавого телосложения, немного смугловат, с маленькой чернявой бородой, заплетенной в косу, и густыми волнистыми черными волосами; его одежда сшита из довольно грубого материала — из шерсти верблюда, а пояс из кожи; в большинстве случаев Крестителя изображают не в полный рост, а по пояс и всегда лицом к обратившемуся; изображается Иоанн с одной поднятой рукой, которой благословляет молящегося, а в другой —держащий пергамент, который содержит священную молитву, ведущей к исповедованию; и на одном плече он держит длинную трость, которая является целью жития в безлюдной пустоши и несет в себе смысл видение о Небесном Спасителе. Лик Иоанна считается образцом христианского жития, наполненного терпением и раскаяньем, с которого должны брать пример всякий православный верующий, чтобы понять Господнее Слово и узнать его святую милость. Останки Божьего Угодника Больше трех столетий останки Иоанна Крестителя не были упокоены, и лишь стараниями добрых людей, мощи Крестителя сохранились до нашего времени и смогли донести все праведникам света добрую новость: сперва супруга управляющего Ирода Хузы праведница Иванна схоронила святую голову Предтече в глиняном кувшине на Елеонской возвышенности, а тело мученика в тот же день упокоили его послушники, в городе, где обезглавили Крестителя, в Севастии; потом главу Иоанна отыскал один из строителей, во время рытья рва для построения церкви. Чтобы не было поругания над этой главой, подвижник хранил ее у себя дома, а перед своей кончиной, схоронил ее там, где и нашел; когда на престол взошел Константин, то место захоронения головы Крестителя стало известно, потому что Иоанн пришел к одному из монахов и рассказал ему, где она находится. Еще в Евангелие сказано, что преподобный Лука, взял Десницу Крестителя в город Антиохию, чтобы ее миновала участь осквернения. Потом от правой руки отделили два пальца, которые прошли довольно долгие пути странствования, чтобы потом обрести места вечного упокоения: один перст хранился в Студийской обители Крестителя, где и находится в граде на реке Босфор; второй прошел более долгий путь: обитель Жича, Печ, Морея, Италия острова Родос и Мальта , Гатчина, Цетинье Черногория. Чудеса, совершенные Святым пророком Несколько историй чудесных избавлений от недугов по мольбам перед иконой Крестителя христова: «Зимой в январе, я поскользнулась и больно стукнулась головой об землю. После необходимых анализов мне сказали результат: обнаружено повреждение лобной кости, костный мозг ничем не защищен и в придачу сотрясение.

Такой диагноз сказали в двух больницах: в Первой городской и 50-й клинике. Читайте также: Икона Божьей Матери Владимирской и молитва ей Мне назначили операцию, но ехать в больницу я отказалась. В конце января я поехала в церковь святых апостолов Петра и Павла — друзья из этого храма рекомендовали мне помолиться перед иконой Иоанна Сочавского с венцом. В монастыре мне поведали, что этот лик лишь не так давно вернули сюда домой. С большими усилиями я подошла к обительской церквушке. Произнесла молитву пред иконой и преклонилась перед ней и венцом, потому как я не ведала, что его надо надеть на себя. И сразу после этого я почувствовала себя гораздо лучше.

Отонюдуже вскоре Господем изведeн был еси со всеми от века праведными, поя Ему, яко Избaвителю и Победителю смерти: Аллилyиа. Икос 10 Стена еси и прибежище спасительное всем, молитвенно к тебе притекающим, божественный Иоанне. Сего ради песньми похвальными ублажаем тя сице: Радуйся, мощный заступниче наш и верный от бед хранителю; радуйся, злостраждущих от духов злобы скорый помощниче и избaвителю. Радуйся, неплодствующим благословение от Бога низпосылaяй; радуйся, притекающих к тебе с верою от треволнeния страстей избавляяй. Радуйся, во вражде сущих скоро умиротворяяй; радуйся, во всякой нyжде и печали усердно притекающим к тебе скорую помощь подавaяй. Радуйся, благотекущих от самообольщения и прелести изымaяй; радуйся, вручающим себе твоему ходaтайству в час смертный помогaяй. Радуйся, любящих тя от воздушных мытарств предстательством твоим свобождaяй; радуйся, почитающих славную память твою вечныя жизни молитвами твоими сподобляяй. Радуйся, нищих и вдовиц и сирот заступление; радуйся, по Бoзе и Богородице христиaном прибежище и упование. Кондак 11 Пение всякое не довлeет по достоянию доблестей твоих восхвалити тя, Крестителю Господень. Но мы, любовию понуждeни, дерзаем воспевати величия твоя, еже милостивно приими от нас, первостоятелю у Престола Пресвятыя Троицы, и моли свободитися нам от всякия скверны греховныя, да чистым сердцем и устнами поeм Богу: Аллилyиа. Икос 11 Светильника Света неприступнаго и всесветлых благодатных дарований всего исполнена тя, Иоанне богопросвещенне, вeдуще, радостно приносим ти таковая: Радуйся, самовидче озарившаго тя свыше Божественнаго Света; радуйся, светом добродетелей твоих прославивый Бога. Радуйся, Пресвятыя Троицы велелeпую славу явивый; радуйся, правый и дивный путь к Небеси показaвый. Радуйся, и сущим во aде Бога, явльшагося во плoти, благовестителю; радуйся, душ праведных, от века в преисподней держимых, возвеселителю. Радуйся, Владыки Христа Бога друже искренний; радуйся, явивый миру Свет истинный. Радуйся, светозaрное света евангельского сияние; радуйся, рода христианскаго прославление. Радуйся, Совета Божия исполнение; радуйся, яко от восток солнца даже до запад хвально имя твое. Кондак 12 Благодати тезоименитый Крестителю Господень и тoю обогатився, победоносец преславный показался еси: победил бо еси враги и всякую злобу и великое служение твое мученическим подвигом запечатлел еси. Ныне же, предстоя Престолу Царя царствующих, моли его даровати верным победы на враги и во всем благопоспешение, в добродeтелех же благодатное укрепление, поющим ему: Аллилyиа. Икос 12 Поюще Бога, дивно в тебе прослaвльшагося, хвaлим тя, богоблаженне Крестителю, яко искренняго друга Христова, прославляем великия подвиги твоя, ублажаем мученическую кончину твою и сицевaя радостно вопиeм ти: Радуйся, вселенский апостоле и Новаго Завета первомyчениче; радуйся, явлением Христа на земли открывшагося Царствия Небеснаго первый проповeдниче. Радуйся, языков Божественное призвание предвозвестивый; радуйся, безвестная и тайная премудрости Божия миру явивый. Радуйся, божественными деянии плодоносен паче иных явивыйся; радуйся, яко светом дел твоих прославися Отец Небесный. Радуйся, яко о памяти твоей Церковь Христову веселиши неизреченно; радуйся, яко ныне вечнаго наслаждаешися веселия изобильно. Радуйся, божественными лучами Трисолнечнаго Света осиявaемый; радуйся, яко со безплотными Трисвятую песнь Богу немолчно вопиеши. Кондак 13 О великий и преславный Предтече и Крестителю Господень Иоанне, приими от нас ныне приносимое тебе моление и твоими богоприятными к Богу молитвами избави нас от всякаго зла, и вечныя изми муки, и наследниками Царствия Небеснаго содeлай, да во веки поем Богу: Аллилyиа. Аз бо есмь вертеп злых дел, отнюдь не имeяй конца греховному обычаю, пригвождeн бо есть ум мой земным вещeм. Что сотворю? Не вем. И к кому прибегну, да спасeна будет душа моя? Токмо к тебе, святый Иоанне, благодати тезоимените, яко тя пред Господем по Богородице вем больша быти рожденных всех, ибо ты сподобился еси коснутися верхy Царя Христа, взeмлющаго грехи мира, Агнца Божия.

Кондак 9 Всякое беззаконие истребляя ревностно от среды людей, к нимже послан был еси, обличил еси прельщение идолопоклонников, иже почитаху беса, во образе волка превелика людем являвшегося, и многия от них к вере Христове привел еси: таже капище Вакхово молитвою твоею разрушил еси, и волхва Нукиана вкупе с домашними его к покаянию чудесы твоими обратил еси. Тии же, от греха ко спасению обратившеся, немолчно взываху Богу: Аллилуиа. Икос 9 Ветийство мудрости человеческия не возможет изрещи, ниже ум плотскаго человека постигнута, яже ты возвестил еси нам о безначальнем бытии Триипостаснаго Бога: подобно бо Моисею, во громех и блистаниих на горе приял еси от Бога тайну богословия и возгласил еси миру, яко в начале бе Слово, Отцу искони неразлучное и всему сущему виновное, имущее Свет Жизни, егоже тьма не может объяти. Озаряеми таковым облистанием света Божественныя Истины, почитаем тя яко таинника Безначальныя Троицы и воспеваем тя яко Богослова совершеннейшаго: Радуйся, орле, воспаривый до самаго огнеобразнаго Престола Божия; радуйся, трубо, возвестившая миру Предвечнаго и Безначальнаго Бога. Радуйся, человечество и Божество Христово нам изьясняяй; радуйся, дивная словеса и наставления Господня во Евангелии твоем нам возвещаяй. Радуйся, любви делом и истиною нас научаяй; радуйся, пребывающим в любви пребывание в них Бога обещаваяй. Кондак 10 Спасти хотя души человеческия, всяко поучал еси люди веровати во Христа Сына Божия, имети совесть незазорну и любити друг друга, да возмогут не токмо зде, но и в селениих праведных воспети лепотно Всемогущему Богу: Аллилуиа. Икос 10 Стены Горняго Иерусалима узрев во откровении, возвестил еси нам, яже тамо видел еси и яже имут быти до скончания мира, сказуя нам сие иносказательными словесы, яже может разумети токмо ум, имеяй мудрость. Удивляющееся таковому дару пророчествия, тебе от Бога дарованному, воспеваем тя сице: Радуйся, познанием Сущаго и Иже бе и Грядущаго превозшедый естество человеческое; радуйся, вместилище таинств, невместимых человеческим умом, бывый. Радуйся, неизреченная Божия откровения узревый; радуйся, сия верным преподавый. Радуйся, радости святых еще в жизни сей познавый; радуйся, оными ныне в преизбыточествии наслаждаяйся. Кондак 11 Пение благодарственное принесе тебе, святый апостоле Иоанне, христианин, иже в нищету пришед и не имый чим воздати своим заимодавцем, во отчаяние впаде и искаше сам себе умертвити; ты же, проповедник любве ко ближним сый, желая избавити того от временныя и вечныя смерти, крестным знамением сено во злато претворил еси и сие тому вручил еси, да сим златом и долги отдаст заимодавцем, и дом свой пропитает, Богу же, тобою его облагодетельствовавшему, да поет: Аллилуиа. Икос 11 Светозарная душа твоя, достигши в меру возраста совершеннаго, познала есть приближение времене, егда подобает тленному наследити обещанное нетление и смертному обещанное безсмертие. Скончавая убо земное житие твое, повелел еси учеником твоим землею покрыти до верха тело твое; слышавше же о сем, сущии во граде братия приидоша ко гробу твоему и, откопавше, ничтоже в нем обретоша. Темже познавше, яко изменение твое сотворися не обычным человеческим смертным успением, воспеша тебе тако: Радуйся, орле, обновивый юность твою приближением к Солнцу Славы Божия; радуйся, таковым изменением превозшедый вся уставы естества человеческаго. Радуйся, по обетованию Благаго Учителя твоего возседый на единем от дванадесяти престолов; радуйся, творяй на том суд и правду посреде людей Божиих Израиля. Радуйся, наслаждаяйся лицезрением Сладчайшаго Иисуса, к Немуже на перси прежде Его страсти и Воскресения возлегл еси; радуйся, от Его милосердия ходатайствуяй нам вся благая. Кондак 12 Благодать дана бысть от Бога месту тому, идеже тело твое земли предано бяше, да испускает в день погребения твоего тонкий прах на исцеление болящим, показуя сим чудом, како прославляет Бог любящия Его, да вси, зряще сие, непрестанно сердцем и усты во дни и в нощи вопием Ему: Аллилуиа. Икос 12 Поюще труды твоя во апостольстве и чудеса и исцеления, яже источал еси, и источаеши благодатию Духа Святаго, в тебе обитающаго, восхваляем Бога, даровавшаго нам таковаго путеводителя, наставляющаго нас на путь спасения и милосердующаго о немощех наших. Приими убо от нас, святый апостоле, похвалы сицевыя: Радуйся, благовестниче веры Христовы усерднейший; радуйся, учителю Церкве Христовы изряднейший. Радуйся, богословов начало и основание; радуйся, Божественных Тайн возвестителю.

Сделать сайт просто как «раз-два-три»! Выбрать и зарегистрировать свободное доменное имя. Заказать хостинг, выбрав подходящий тарифный план или заказать установку выделенного сервера. Заказать создание сайта у нашего специалиста.

Акафисты святым и мученикам

Радуйся, пустыни шипок благовонный; радуйся, высотою подвигов твоих всех удививый. Радуйся, праваго пути верный указателю; радуйся, чистоты и целомудрия предивный хранителю. Радуйся, евангельскаго самоотвержения образе совершенный; радуйся, монашествующих покрове и утверждение. Радуйся, богословствующих умов просвещение; радуйся, грешным милосердия Божия двери отверзаяй. Радуйся, кающимся грешником от Господа прощение подаваяй; радуйся, плоды достойны покаяния творити помогаяй. Кондак 6 Проповедник славный ты, божественный Предтече, показался еси в пустыни Иорданстей во дни явления Христа Бога миру.

Сего бо, Грядущаго к тебе, показал еси людем, глаголя: се, Агнец Божий, вземляй грехи мира; Егоже мы верою познавше, поем Ему: Аллилуиа. Икос 6 Возсиял еси свет истины, Иоанне богопросвещение:, всем являяй Славы Отчия сияние, явльшееся плотски нас ради. Сего ради похвальная тебе вопием: Радуйся, пришествия Мессии возвестителю; радуйся, путей Господних уготователю. Радуйся, ветхия и новыя благодати ходатаю; радуйся, пророков пределе и начало апостолов. Радуйся, гласе Слова благознаменитый; радуйся, покаяния проповедниче велегласный.

Радуйся, многих сынов Израилевых ко Господу обративый; радуйся, люди совершенны Господеви уготовавый. Радуйся, фарисеев и саддукеев дерзновенно обличивый; радуйся, плоды достойны покаяния творити научивый. Радуйся, просвещения духовнаго указателю; радуйся, ищущим предстательства твоего неусыпный заступниче. Икос 7 Новую подал благодать креститися изволивый от тебе Господь, сподоби тя Духа пришествие видети и глас Отческий с Небесе, свидетельствующий Его Сыновство, слышати. Отнюдуже в Триех Лицех Единому Богу покланятися нас научил еси, Егоже бренными прославляюще устнами, в похвалу сия; тебе приносим: Радуйся, Троическаго Богоявления первый проповедниче; радуйся, в Триех Лицех Единаго Бога истинный поклонниче.

Радуйся, Духа Святаго в виде голубине яснозрителю; радуйся, снисхождения Его от Отца на Сына свидетелю. Радуйся, Сына Божия избранный Крестителю; радуйся, воли Его святыя исполнителю. Радуйся, славнаго служения спасению рода человеческого ревностный рачителю; радуйся, великаго Таинства Крещения первый совершителю. Радуйся, Божественныя радосте вестниче; радуйся, Новаго Завета первый учителю. Кондак 8 Странное и неизреченное смирение воплотившагося Бога Слова видев, богоблаженне Крестителю, Божественную Свою главу приклонивша и рабское крещение приемша, ты и сам весь исполнился еси великаго смирения.

Испроси убо боголюбезную добродетель сию и нам, одержимым гордостию, яко да от сердца смиренна вопием ему: Аллилуиа. Икос 8 Весь благодатных дарований исполненный, течение временныя жизни скончавая, Иоанне богознамените, всех поучал еси исполнением Закона и покаянием благоугождати Господеви. Сего ради благодарственное хваление тебе, великому учителю истины, воспеваем: Радуйся, Закона и оправданий Господних насадителю; радуйся, Иродова беззакония обличителю. Радуйся, о исправлении того рачителю; радуйся, правды ради темничное заключение и узы претерпевый. Радуйся, за истину во главу усеченный; радуйся, яко тело твое от учеников твоих честне погребеся.

Радуйся, яко Божиим смотрением глава твоя нетленна соблюдеся; радуйся, яко та на утешение, освящение и цельбы христианом дадеся. Радуйся, яко и деснице твоей, крестившей Господа, вернии благочестне покланяются; радуйся, яко от тебе многая чудеса теми доныне совершаются. Радуйся, яко тобою вернии от страстей безчестия избавляются; радуйся, яко тобою грешнии к покаянию воздвизаются. Кондак 9 Все естество ангельское удивися высоте служения твоего, и Церковь благоговейно прославляет тя, яко друга Христа Бога, предшедшаго пред Ним духом и силою Илииною.

Бога бо познал еси носима в ложеснах Благодатныя и Того матерним гласом проповедал еси: подобаше бо Божественных вещей преславным быти началом. Сему убо благоговейно удивляющеся, с радостию тебе вопием: Радуйся, еще во утробе матерней предпославшаго тя Господа чудным веселием предъявивый; радуйся, яко тебе ради и матери твоей Елисавете воплощение Христово открыся. Радуйся, яко и та исполнися Духа Свята; радуйся, яко и она предивная пророчица явися.

Радуйся, яко и безсеменный плод Тоя Благословенным пронаречеся; радуйся, Премудросте Божественныя предъявление. Радуйся, святаго супружества благословение; радуйся, неплодных ложесн дивное прозябение. Радуйся, рождением твоим удививый люди; радуйся, светлый Слова гласе. Кондак 4 Бурею сомнения смущенный, иерей Захария не можаше, по словеси ангельскому, проглаголати. Егда же по рождестве твоем, Предтече Господень, написа благодатное имя твое, абие отверзошася уста и язык его, и глаголаше, благословя Бога, и пророчествова, глаголя: благословен Господь Бог Израилев, яко посети и сотвори избавление людем Своим, и ты, отроча, Пророк Вышняго наречешися, поя Тому: Аллилуиа. Икос 4 Слышаша окрест живущии людие о преславнем и чуднем рождестве твоем, со удивлением глаголаху в себе: «Что убо отроча сие будет? Радуйся, во младенчестве твоем от отца твоего Пророком Вышняго нареченный; радуйся, во отрочестве твоем Духом Святым просвещенный и укрепленный.

Радуйся, Бога воплотившагося сродник по плоти бывый; радуйся, от Бога высокое звание Предтечи и Крестителя приемый. Радуйся, заре, Свет новый миру возвестившая; радуйся, звездо, путь, ведущий ко Христу, осветившая. Радуйся, деннице Солнца незаходимаго; радуйся, светильниче Света неугасаемаго. Радуйся, путь грядущему Христу уготовляяй; радуйся, Ангела и человека в себе являяй. Кондак 5 Богопротивное веление беззаконнаго детоубийцы Ирода изгна тя из дому отча в непроходную пустыню, носима материю, Предтече Господень, идеже и пребывал еси до дне явления твоего ко Израилю, ядый акриды и мед дивий и Богу вопия: Аллилуиа. Икос 5 Видяще дивное Божие о тебе промышление, Иоанне богохвальне, яко от младенческих пелен постническаго жития любитель показался еси, отонудуже волею Вышняго послан был еси проповедати людем грядущее во Христе спасение, сего ради со удивлением и любовию тебе взываем: Радуйся, яко, еще младенец сый, царя Ирода устрашил еси; радуйся, от напраснаго убиения тем десницею Вышняго сохраненный. Радуйся, пустыни шипок благовонный; радуйся, высотою подвигов твоих всех удививый.

Радуйся, праваго пути верный указателю; радуйся, чистоты и целомудрия предивный хранителю. Радуйся, евангельскаго самоотвержения образе совершенный; радуйся, монашествующих покрове и утверждение. Радуйся, богословствующих умов просвещение; радуйся, грешным милосердия Божия двери отверзаяй. Радуйся, кающимся грешником от Господа прощение подаваяй; радуйся, плоды достойны покаяния творити помогаяй. Кондак 6 Проповедник славный ты, божественный Предтече, показался еси в пустыни Иорданстей во дни явления Христа Бога миру. Сего бо, Грядущаго к тебе, показал еси людем, глаголя: «Се, Агнец Божий, вземляй грехи мира! Икос 6 Возсиял еси свет истины, Иоанне богопросвещенне, всем являяй Славы Отчия сияние, явльшееся плотски нас ради.

Вопиял бо еси в пустыни людем: «Покайтеся, приближи бо ся Царствие Небесное: сотворите плоды достойны покаяния. Се бо грядет по мне, Иже крестит вы водою и Духом». Сего ради похвальная тебе вопием: Радуйся, пришествия Мессии возвестителю; радуйся, путей Господних уготователю. Радуйся, ветхия и новыя благодати ходатаю; радуйся, пророков пределе и начало Апостолов. Радуйся, гласе Слова благознаменитый; радуйся, покаяния проповедниче велегласный. Радуйся, многих сынов Израилевых ко Господу обративый; радуйся, люди совершенны Господеви уготовавый.

Покланяющеся убо честнeй главе твоей, молимся ти: избави нас от страстей безчестия, да чистым сердцем и усты поeм: Аллилyиа. Икос 9 Ветийство всякое земнородных не довлеет достойно восхвалити тя, Иоанне богохвальне: тебе бо уста Христова похвалиша, высша пророков и больша всех рождeнных женaми тя наименоваша.

Отнюдуже достойную похвалу принести тебе недоумевaюще, вопиeм ти сицевая: Радуйся, Церкве Христовы великая слaво; радуйся, Ангелов предивное чудо. Радуйся, прaотцев радость и прославление; радуйся, пророков высокая похвало. Радуйся, апостолов богосветлый вeнче; радуйся, святителей велелeпая красотo. Радуйся, мучеников в новой благодати начало; радуйся, преподобных совершение. Радуйся, праведных удобрение; радуйся, девственников и пoстников основание. Радуйся, всех христиан великое утешение; радуйся, яко от всех христианских родoв имя твое прославляется. Кондак 10 Спасти мир Пришедшаго во плoти Христа Бога благовестил еси и сущим во аде, якоже бо денница, предходящая солнцу, осветил еси во тьме и сени смeртней седящих. Отонюдуже вскоре Господем изведeн был еси со всеми от века праведными, поя Ему, яко Избaвителю и Победителю смерти: Аллилyиа.

Икос 10 Стена еси и прибежище спасительное всем, молитвенно к тебе притекающим, божественный Иоанне. Сего ради песньми похвальными ублажаем тя сице: Радуйся, мощный заступниче наш и верный от бед хранителю; радуйся, злостраждущих от духов злобы скорый помощниче и избaвителю. Радуйся, неплодствующим благословение от Бога низпосылaяй; радуйся, притекающих к тебе с верою от треволнeния страстей избавляяй. Радуйся, во вражде сущих скоро умиротворяяй; радуйся, во всякой нyжде и печали усердно притекающим к тебе скорую помощь подавaяй. Радуйся, благотекущих от самообольщения и прелести изымaяй; радуйся, вручающим себе твоему ходaтайству в час смертный помогaяй. Радуйся, любящих тя от воздушных мытарств предстательством твоим свобождaяй; радуйся, почитающих славную память твою вечныя жизни молитвами твоими сподобляяй. Радуйся, нищих и вдовиц и сирот заступление; радуйся, по Бoзе и Богородице христиaном прибежище и упование. Кондак 11 Пение всякое не довлeет по достоянию доблестей твоих восхвалити тя, Крестителю Господень.

Но мы, любовию понуждeни, дерзаем воспевати величия твоя, еже милостивно приими от нас, первостоятелю у Престола Пресвятыя Троицы, и моли свободитися нам от всякия скверны греховныя, да чистым сердцем и устнами поeм Богу: Аллилyиа. Икос 11 Светильника Света неприступнаго и всесветлых благодатных дарований всего исполнена тя, Иоанне богопросвещенне, вeдуще, радостно приносим ти таковая: Радуйся, самовидче озарившаго тя свыше Божественнаго Света; радуйся, светом добродетелей твоих прославивый Бога. Радуйся, Пресвятыя Троицы велелeпую славу явивый; радуйся, правый и дивный путь к Небеси показaвый. Радуйся, и сущим во aде Бога, явльшагося во плoти, благовестителю; радуйся, душ праведных, от века в преисподней держимых, возвеселителю. Радуйся, Владыки Христа Бога друже искренний; радуйся, явивый миру Свет истинный. Радуйся, светозaрное света евангельского сияние; радуйся, рода христианскаго прославление. Радуйся, Совета Божия исполнение; радуйся, яко от восток солнца даже до запад хвально имя твое. Кондак 12 Благодати тезоименитый Крестителю Господень и тoю обогатився, победоносец преславный показался еси: победил бо еси враги и всякую злобу и великое служение твое мученическим подвигом запечатлел еси.

Ныне же, предстоя Престолу Царя царствующих, моли его даровати верным победы на враги и во всем благопоспешение, в добродeтелех же благодатное укрепление, поющим ему: Аллилyиа. Икос 12 Поюще Бога, дивно в тебе прослaвльшагося, хвaлим тя, богоблаженне Крестителю, яко искренняго друга Христова, прославляем великия подвиги твоя, ублажаем мученическую кончину твою и сицевaя радостно вопиeм ти: Радуйся, вселенский апостоле и Новаго Завета первомyчениче; радуйся, явлением Христа на земли открывшагося Царствия Небеснаго первый проповeдниче. Радуйся, языков Божественное призвание предвозвестивый; радуйся, безвестная и тайная премудрости Божия миру явивый. Радуйся, божественными деянии плодоносен паче иных явивыйся; радуйся, яко светом дел твоих прославися Отец Небесный.

Кроме того, «Приход. Думаю, что и в дальнейшем мы будем развивать сотрудничество. У вас хороший подход: все разумно, эргономично и вместе с тем просто, ясно, так что этим удобно пользоваться. Это хорошая основа для плодотворной работы.

Акафист св. прав. Иоанну Кронштадтскому

Кондак 8 Страшное чудо видехом к концу земнаго жития твоего, страстотерпче святый Иоанне, возведен был еси в Новый Свет, проповедаше там Христианство Древнее и приял еси гонение ради праведности твоей, душу твою приуготовляя Царства Небеснаго ради. Удивляясь ныне терпению и многостраданию твоему, благодарно вопием к Богу: Аллилуиа! Икос 8 Весь еси был делателю винограда Христова, Богоносне Отче, не ведал еси покоя ни до конца многотруднаго живота твоего, помози и нам недостойным в деланиях наших, будем и мы прилежаще верно Богу, дивный угодниче Божий Иоанне, яко славяще вопием ти: Радуйся, претерпевый до конца и достигший спасения! Радуйся, пред иконой Богоматери умерети сподобившийся! Радуйся, среди гонения неправеднаго мужественный веры хранителю!

Радуйся, яко добрый пастырю стаду твоему, правящим иерархом кончину седяще приемший! Радуйся, после смерти утешивший паству чудесным своим возвращением! Радуйся, многих чудес подателю к раке твоей с верою и любовию притекающим! Кондак 9 Все естество ангельское восхождением твоея души в небесныя обители возрадовалось, мы же удивляясь твоим чудесем на земли, действием Святаго Духа являемым, воспеваем Богу: Аллилуиа!

Икос 9 Ветии многовещанные не возмогут извещи крепость святаго жития твоего, о, праведне отче Иоанне, неизреченнаго Бога святилище. О, дивное явление Божие нашему маловерному времени, немолчно прославляем тя, вопиющи таковая: Радуйся, Божественных повелений палата! Радуйся, малое и слабое ангельских обителей вместилище! Радуйся, лествице, еюже удобно восходим на небеса!

Радуйся, лечебница всякия недуги скоро врачующая! Радуйся, молитвеннаго подвига тайное хранилище! Радуйся, светлоукрашенный храме Духа Святаго! Радуйся, святителю отче Иоанне, последних времен Чудотворче!

Кондак 10 Спасти хотя мир, иже всех Спаситель новаго святаго послал еси нам. Тем через него из темных глубин греха воззвал еси нас. Слышаше тя, нас к покаянию взывающе, преблаженне отче Иоанне, мы, в добродетели убогия, взываем сице к Богу: Аллилуиа! Икос 10 Стена еси всем прибегающим к твоему небесному заступничеству, отче Иоанне, тем же и нас от демонскаго ополчения ограждаяй, от недугов, напастей и нужд различных освобождаяй, с верой к тебе взывающих: Радуйся, ослепших прозрение!

Радуйся, силою молитвы жизнь на смертном одре сущим подающий! Радуйся, от мятежа и брани соблюдаяй! Радуйся, спасительная влага погибающих в огне печали орошающая! Радуйся, одиноких и оставленных отеческое заступление!

Радуйся, чудотворче предивный; радуйся, притекающим к тебе с верою скорую помощь подаваяй. Радуйся, душевных и телесных недугов наших целителю; радуйся, бесов о имени Христове изгонителю. Радуйся, лукавство врага человеческаго обличителю; радуйся, целомудрия охранителю.

Радуйся, благочестивых супружеств от всякаго диавольскаго прельщения незримая оградо; радуйся, татьбы и грабительства скорый обличителю. Радуйся, совратившихся на путь истины наставителю; радуйся, прошения наша на пользу исполняяй. Кондак 8 Странное и дивное явление твое чрез сонное видение некоей жене благоговейней уведевшей и новаго чудотворца и угодника Божия в тебе познавшей, людие константинопольстии умилишася и возопиша Богу: Аллилуиа.

Икос 8 Весь добродетельми исполненный в жизни сей, по смерти же славою Божиею озаренный, преклоняеши ухо твое на молитвы чтущих тя, от нихже слышиши сицевая: Радуйся, милосердию Отца Небеснаго подражателю; радуйся, алчущих питателю. Радуйся, странных невидимый сопутниче; радуйся, сирых покровителю. Радуйся, озлобляемых утешителю; радуйся, за истину терпящих подкрепителю.

Радуйся, недугующим ослабу и исцеление подаваяй; радуйся, в бедах сущих заступниче. Радуйся, нищия возлюбивый; радуйся, яко с ними и по отшествии от мира сего телом разлучитися не восхотел еси. Радуйся, яко в доме убогих погребсти тело свое завещал еси; радуйся, за смиренномудрие твое венцем от Бога увенчанный.

Кондак 9 Все воинство ангельское возрадовашеся, видя тя, воина Царя Небеснаго непреоборима, победивша миродержителя тьмы и прелести века сего, темже и воспе Богу: Аллилуиа. Икос 9 Витии многовещаннии не возмогут по достоянию восхвалити страдания твоя, за Христа претерпенныя, и милосердия и целомудрия твоего подвиги. Мы же таковым дивящеся, в немощи нашей малыя сия хваления приносим тебе: Радуйся, Христа всем сердцем возлюбивый; радуйся, вольная страдания за Имя Его претерпевый.

Радуйся, о Бозе Вседержителе поревновавый; радуйся, венец мученический стяжавый. Радуйся, правило веры и воздержания учителю; радуйся, нищету духовную проявивый. Радуйся, смиренномудрием твоим духа гордыни низложивый; радуйся, наследие Царства Небеснаго стяжавый.

Радуйся, в дому Отца Небеснаго обитель себе сотворивый; радуйся, яко о спасении нашем присно ходатайствуеши. Радуйся, помощь скорую просящим подаваяй; радуйся, яко немолчно молиши за ны Христа Бога. Кондак 10 Спасти хотя душу свою, презрел еси веления мучителя, и о теле своем нерадив, радостно восприял еси узы железныя и темничную скорбь, Иоанне, Христов Воине, воспевая укреплявшему тя Богу: Аллилуиа.

Икос 10 Стена еси и твердое прибежище всем с молитвою к тебе прибегающим, чудотворче Иоанне, сего ради зовем ти: Радуйся, скорый послушниче всех призывающих тя; радуйся, яко честныя мощи твоя благоволи Бог прославити чудесы. Радуйся, яко и от икон твоих подается благодать Божия взирающим на них с верою; радуйся, яко в созданных на прославление имене твоего храмех незримо обитаеши. Радуйся, яко никтоже тамо с верою молящийся тощ и неуслышан исходит; радуйся, яко молитвами твоими подкрепляеши наша моления, ко Престолу Вседержителя восходящия.

Радуйся, яко коегождо прошения предварити тщишися; радуйся, яко на стропотнем пути греха идущим вразумления подаеши. Радуйся, яко искушаемым от диавола скорую помощь являеши; радуйся, яко всех идти на путь спасения направляеши. Радуйся, яко грешныя на покаяние наставляеши; радуйся, угодниче Христов и молитвенниче о нас благоприятный.

Кондак 11 Пение похвальное приносим тебе, мучениче Христов Иоанне, еже с любовию приемля, моли Господа избавитися нам от бед и скорбей, наипаче же в час кончины нашея твоим заступлением предвари, да не умрем безпокаянны, но сподобимся в Небесных селениих с тобою воспети Богу: Аллилуиа. Икос 11 Свеща еси в церкви Христовей, горящи невещественным светом благодати Божией и озаряющи тьму неразумия нашего, Иоанне преблаженне. Сего ради молим ти ся: просвети ны, омраченныя грехом, да воспоим тебе: Радуйся, свет Божественнаго учения в сердце своем носивый; радуйся, яко тем просвещаем, тьму идольскаго служения обличил еси.

Радуйся, яко и нам темже светом просветитися тщишися; радуйся, яко славу Трисияннаго Божества лицем к лицу зриши. Радуйся, луча благодати Божией, от Солнца Правды возжженная; радуйся, озаряяй тьму неведения нашего светом Христовых заповедей.

Михаил был пострижен в монашество в 1926 в Мильковом монастыре в Сербии митрополитом Антонием Храповицким и получил имя Иоанн в честь святителя Иоанна Тобольского. По свидетельствам современников, с владыкой Иоанном во всех его странствиях была икона святителя Иоанна Тобольского с частицей мощей. Святителю отче наш Иоанне, моли Бога о нас! Смотрите также.

Вместе с тем, ООО «АдвМьюзик» не является владельцем, администратором или хостинг-провайдером сайта, не размещает, и не влияет на размещение на сайте любых авторских произведений и фонограмм. По вопросам, связанным с использованием контента заявленных выше Правообладателей, просьба обращаться на support advmusic.

Акафист святителю Иоанну Шанхайскому и Сан-Францисскому чудотворцу

Владимир Колосов» в Дзене: АКАФИСТ Пророку, Предтече и Крестителю Господню Иоанну, прот. Радуйся, святый праведный Иоанне, скорый помощниче и преславный чудотворче. Слушайте все песни с альбома Акафист святителю Иоанну Шанхайскому и Сан-Францисскому чудотворцу без ограничений! Новая редакция текста акафиста праведному Иоанну Русскому одобрена Священным Синодом 15 июля 2016 года (журнал № 71). Список акафистов. Акафист святому славному пророку, Предтече и Крестителю Господню Иоанну. Радуйся, великий Иоанне, Пророче, Предтече и Крестителю Господень.

Похожие новости:

Оцените статью
Добавить комментарий